CRM - MI AZ? Nyomtatás

vTiger

 

A CRM szoftver célja, hogy ügyfélkapcsolati folyamatokat támogasson, illetve hogy jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tároljon.

 

Az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer relationship management - CRM) fogalma egy cég partnerei felé irányuló folyamatainak leírására vonatkozik.

 

A rendszerben szereplő adatokat a cég különböző részlegei és dolgozói érhetik el. A számlázó programokat gyakran felvértezik CRM funkciókkal, illetve gyakran maga a számlázó szoftver tölti be a CRM feladatokat egy szervezeten belül, de a modern marketing stratégiákat is kiszolgáló CRM rendszer, mint a vTiger alapvetően minden reklámszakember álmait valóraválthatja.

 

Hogyan? Melyek a legfontosabb előnyei?

 

- Teljesen INGYENES, mi csupán a szerveren való tárolásért számítunk fel díjat

- Adatbáziskezelés, adatbázisépítés és importálási lehetőségek

- Automatizációs lehetőségek

- A felhasználói oldal személyre szabhatósága, illetve "rangok/hozzáférési" szintek megadása

- Kampánykezelés

- Különböző professzionális ügyfélrendezési lehetőségek

 

Amennyiben szeretné ezt a szoftvert használni a jövőben vagy több információt megtudni róla, esetleg kipróbálni, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot!

Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.